vrijdag 10 augustus 2018

Einde vakantie....

Hallo dames,

dankjulliewel voor het trouw bezoeken van mijn blog en het reageren!
I.v.m. de vakantie waren het de afgelopen weken ingeplande berichten.
Ik heb op de leeslijst jullie mooie creaties bewonderd, maar verder vakantie gehouden....en ziek geweest :-(.

Wij zijn naar de Haute Savoie geweest, dat is in de buurt van Annecy. Wat een prachtige omgeving. We hebben 2 weken heerlijk kunnen genieten van de camping en van de omgeving. Helaas werd ik ziek en moesten we de vakantie eerder afbreken.
Ik heb borstontsteking (gehad) en wel zo heftig dat ik een aantal dagen aan het infuus in het ziekenhuis heb gelegen. Inmiddels ben ik thuis met de rest van de kuur antibiotica in tabletvorm.
Een heftig en niet zo leuk einde van de vakantie.

Ik begin wat op te knappen, maar ben er nog laaaaang niet....

Groetjes,
Joanne

7 opmerkingen:

  1. Hoop dat je spoedig weer de oude bent, doe het kalm aan, wens je beterschap....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vervelend iets om in je vakantie te krijgen, Joanne...heel jammer voor jullie.
    Ik hoop dat je thuis weer snel opknapt. Sterkte!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och Joanne wat akelig, hmmnoop dat je heel snel opknapt nu je weer veilig thuis bent, sterkte!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat balen zeg! Dat was vast heel pijnlijk! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt met de antibiotica. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker niet leuk om zo de vakantie te beëindigen. Borstontsteking, Pft pijnlijk. Hopenlijk knap je snel weer op. Beterschap. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hè wat naar dat jullie je vakantie zo moesten beëindigen. Gelukkig hebben jullie toch ook nog kunnen genieten van de mooie omgeving waar jullie waren. Wens je een verder herstel toe en sterkte.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat naar om je vakantie zo af te moeten breken. Wens je beterschap en een spoedig herstel.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!