zaterdag 23 juni 2018

Orchidee


Bij mijn nieuwe gemini zaten ook wat stansen en deze 3d-embossingfolder.
Bij het uitproberen heb ik alles uitgedraaid.
En toen lag er dus donkergrijs ge-embost papier klaar... Dat heeft er even gelegen.
Ik heb het toen bewerkt met inkt in zilver kleur. Gewoon met mijn vinger.
Op de foto lijkt het papier wit uitgeslagen, maar in het echt zie je een zilveren gloed.
Vervolgens de mooie orchidee erop gemaakt en nog wat parels.
Dit geheel gemat op geel en wit papier.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Heel apart effect, het is net echt kant! Misschien ook heel mooi in wit? Prachtig en de orchidee is ook schitterend. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat 3D embossen mooi! Heel chique kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er mooi uit! Echt heel gave kaart.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Die geƫmboste achtergrond ziet er gaaf uit, net echt kant. De orchidee komt er mooi op uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, ik denk dat er zo'n embossingfolder ook bij mijn Gemini zat,ik ga eens op zoek. Het is inderdaad een prachtige ondergrond en erg mooi met de orchideeƫn er op,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik vind hem schitterend Joanne!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig !
    De ondergrond lijkt wel kant !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie en sjieke kaart en prachtige kleuren. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart,Joanne.Wat een prachtige achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die is chique. Wat een mooie achtergrond Joanne, het lijkt wel dik opgelegd kant. Heel mooi met die orchidee erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!