dinsdag 5 juni 2018

Live the life you have imagined


Een kaart gemaakt naar aanleiding van de sketch bij Anreda.
Ik zou mijn kaart nooit zo opbouwen, zou het niet bedenken. Dus dan is het leuk om zo'n sketch uitdaging aan te gaan.En ik vind hem goed geslaagd! 
Hoewel ik het niet helemaal eens ben met de tekst.
Helaas komt de voorstelling die je maak van je leven niet altijd uit en kun je daar niet altijd wat aan doen. Soms moet je de voorstelling die je maakt heel vaak bijstellen.
Maar een jong gezond iemand kan ik hier misschien wel blij mee maken. En anders is het zo'n kaart die in de bak blijft liggen.

Volgens de weersvoorspellingen krijgen we nog een paar mooie dagen, waar ik dan ook heerlijk van ga genieten... Maar zoals het er nu uitziet wordt het daarna weer knutselweer ;-).
Ook wel weer heel fijn!!

fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Is echt super mooi en goed gelukt Joanne!! Een pracht kaart. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een mooi kaartje van gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze sketch ook lastig, heb hem klaar liggen.. maar weet niet of 't lukt. En die tekst ja,als het leven zo gemakkelijk zou zijn, je hebt het er knap van afgebracht, blijf vast niet liggen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje met de schets gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knappe uitwerking van de sketch! Helemaal nu je erbij schrijft dat je het zelf nooit zo zou bedenken. En die tekst ken ik helemaal niet. Hj lijkt wel van Marianne Design. Tenminste ik heb twee van die tekststempels en het lettertype lijkt er veel op. Maar ik ben het er ook niet zo mee eens. Iedereen krijgt wel iets op zijn bord wat hij niet had bedacht en verwacht. Maar voor een jong iemand, kan het inderdaad. Die zijn nog zo vol idealen!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. je kunt hem insturen bij Scrapplezier. Daar vragen ze een quote!

      Verwijderen
  6. Wauw wat heb je de sketch mooi verwerkt Joanne. Mooie kleuren zo bij elkaar en wat de tekst betreft geef ik je gelijk, soms heeft het leven andere dingen in petto.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Joanne.Je hebt de sketch prachtig verwerkt.Leuke tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Joanne.....de sketch is goed zichtbaar.....hel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!