maandag 28 mei 2018

Zwart-wit en....oeps 2 kleurtjes...


Wat is het genieten dit weer!
Soms natuurlijk wel even puffen als het zo benauwd is, maar ik geniet van dit zomerse weer!

Toen mijn gemini vrijdag kwam moest ik hem natuurlijk gelijk uit proberen.
Ik heb de stansen die erbij zaten uitgedraaid en vervolgens dit kaartje gemaakt.
Wat een super mooi apparaat en wat scheelt het energie.
Ik ben blij!!
Daarvoor is het wel een beetje jammer dat het zulk mooi weer is , hihihi. Echt geen zin om binnen te zitten hobbyen. 

Ik dacht;' maak een kaart voor de lopende challenge bij de egel, zwart-wit en 1 kleur...' Mijn kleur zou groen zijn. Maar toen ik hem net op de computer zette zag ik dat ik bij de pootjes ook roze heb gebruikt....helaas.
Maar de kaart is er niet minder mooi door.

Fijne dag en tot blogs!
groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Joanne. Ik ben ook toe aan een nieuwe stansmachine, mijn double d heb ik al een paar keer gerepareerd maar nu is het einde inzicht. Heb je de grote of de kleinere gemini?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is enig dus wie weet toch nog even spelen met je nieuwe aanwinst en een andere voor De Egel maken??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superlieve kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief!
    Heel leuk met de Panda!
    Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en veel freubelplezier.
    Dat belooft wat!!!
    Fijne dag en geniet van het mooie weer.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Joanne,
    je kunt de voetzooltjes ook wit maken (voor de foto) en dan weer de roze er op doen..
    Ansx
    heb je de kleine of de grote ??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Joanne.Wat een lief panda beertje.Superleuk gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schoontje.
    Dit is een heel lief kaartje geworden Joanne.
    En zijn snuitje is dat nog geen kleurtje extra ?
    Hij is leuk en mooi en dat is 't voornaamste toch ?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kaart Joanne. Ik vind het een snoepje, alles komt heel mooi bij elkaar. Echt een toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, grappenmaakster! Zag je het pas toen je klaar was? Of vergeten tijdens het geconcentreerde knutselen? Je kaart is echt ontzettend leuk!! De panda leent zich wel goed voor onze challenge.....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, super leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!