vrijdag 25 mei 2018

Vlinder


En toen kon ik dit soort kaarten niet meer maken....
Mijn Double do heeft de geest gegeven na 6 jaar trouwe dienst.
We hebben nog losgehaald om te kijken of wij hem nog konden redden, maar helaas.
Ik vond het gewoon een beetje triest.
Maar nu had ik wel een heeeeele goede reden om een elektrische stansmachine aan te schaffen. Dus vandaag komt mijn gemini binnen. Ik ben reuze benieuwd.

Deze kaart is ontstaan rondom de vlinder. De vlinder zat bij het blad hobbykaart xl.
Toen ik hem zag had ik gelijk het idee om hem de show te laten stelen op een kaart en niet als extra ergens aan toe te voegen.
Groen papier uitgezocht en deze mooie stans van ali.
Geen moeilijke kaart, maar ik vind hem mooi. En jullie?

Op steeds meer blogs zie je de privacy verklaring komen...
Ik ben er ook mee bezig geweest. Maar volgens mij gaat het om bedrijven, verenigingen en stichtingen. Dus ik laat het er even bij.

Fijne dag en weekend! Geniet van het zomerse weer!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Oops dat was heel even niét leuk maar nu heb je een super machine dus geluk bij een ongeluk en een heel leuke kaart met mooie mal Joanne! Ik zou toch écht de verklaring op je blog zetten want het geldt wél degelijk óók voor ons gelet op alle gegevens die middels "linken" en reageren verspreid worden!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je de vlinder als uitgangspunt hebt genomen. Ik heb al 2 stansmachines gehad die het niet overleefden, maar de Big Shot die ik nu heb draait al een tijdje mee (gelukkig!). Veel plezier met je nieuwe apparaat!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aan de ene kant balen, maar aan de andere kant toch wel weer leuk dat je nog een elektrische machine kan kopen, Joanne.
    Je vlinder steelt echt de show op deze mooie kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je nu een elektrische stansmachine krijgt, dit is zo fijn ....
    Mooie kaart heb je gemaakt met de vlinder, hij steelt echt de show
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne, ik heb ook de Gemini Junior, maar gebruik ook nog vaak mijn Big Shot, ik vind ze alle 2 heel fijn werken, mooie kaart met de vlinder als middelpunt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, de vlinder is een mooie blikvanger.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Joanne.De vlinder past leuk in deze prachtige stans.Veel plezier met je nieuwe machine.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    niet gelukt? Anders laat je Jan mijn mail lezen en komen jullie er samen uit?
    Ik denk ook dat het niet zo'n vaart zal lopen, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
    Je kaart is mooi en ik ben heel benieuwd hoe de gemini je gaat bevalen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!