donderdag 15 februari 2018

Valentijn


gisteren was het valentijnsdag.
Ik vind het altijd wel leuk om iets te maken.
Nu heb ik een fotolijstje gemaakt met een foto van ons en ons hondje.
Ik heb mijn man maar even afgeschermd, want hij vindt het niet zo prettig om op mijn blog te staan ;-).

De letters 'love' heb ik overgetrokken op dp van kartonnen kant en klare letters.
Aan de rechterkant een paar mooie bloemetjes en vlinders.
Ik heb het gehouden in de kleuren van ons interieur, geel en petrol.

knutsels en kadootjes: liefde en vriendschap.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes Joanne

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk bedacht. En dat overtrekken van letters moet ik onthouden. Goede tip!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit LOVE fotolijstje Joanne...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Joanne....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Joanne,
    Leuk hoe je de letters hebt gemaakt,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi fotolijstje,Joanne.Prachtig gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf lijstje heb je gemaakt Joanne.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lijstje, Joanne.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een schattig geheel Joanne.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Mooi gedaan en zo schattig. Alles heel klein gehouden. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk fotolijstje, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om zo'n lijstje te maken! Ook je kaartjes met de grutto zijn superleuk geworden.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!