zondag 25 februari 2018

swingen


Deze koude maar zonnige dag begin ik swingend!
En nee, niet omdat ik gisteren mijn man heb uitgezwaaid.... stil hoor.
Helaas kreeg ik vanmorgen vroeg al een appje dat ze al 3 uur stil stonden met pech... gelukkig kunnen ze wel met zijn allen in de bus blijven zitten.

Het is wel een beetje een swingende dag want mijn vader is jarig. Dus dat ga ik vanmiddag met hem meevieren.

Het dotpatroon en plaatje komen uit een dot en do pakketje. Dat heb ik verder opgeleukt door het patroon uit te knippen en op te plakken op dp. Nog een paar stansjes en hij staat te swingen.

Een fijne dag en tot blogs!

groetjes, Joanne

13 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit muzikaal kaartje Joanne...leuk gedot en van het plaatje ga je inderdaad gewoon swingen
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je tóch een leuke dag met je jarige vader nu je man gaat genieten van een super skiweek Joanne, je kaart swingt idd de pan uit😊!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen voor je man dat de bus pech had.
    Voor je vader erg leuk dat jij er bij bent met zijn verjaardag. Je hebt een leuke, swingende kaart voor hem gemaakt.
    Fijne zondag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je vader! En deze kaart ziet er weer heel mooi uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig swingend kaartje Joanne, proficiat met de verjaardag van je vader, een fijne zondag....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je vader, wat een super leuke swingende kaart heb je voor hem gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd voor de jarige papa.
    Een mooie musicale kaart.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel vrolijk kaartje, gefeliciteerd met je vader en voor je man hoop ik dat ze inmiddels op de plaatst van bestemming zijn of in ieder geval weer rijden. Zo frustrerend, pech.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke swingende kaart Joanne. Veel plezier vanmiddag.groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je vader. Je hebt een erg leuk kaartje voor hem gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt voor de jarige, ziet er feestelijk uit.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je vader!
    Je hebt er heel leuk kaartje gemaakt.
    Ik hoor de muziek al😉.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
    Deze waanzinnig leuke kaart geeft een extra vrolijke noot aan deze feestelijke dag.
    wat vervelend dat het ski tripje je man zo begint. Het weekje zal vast snel voorbij zijn. Nu heb je lekker wat quality time met Cindy ;o)

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!