maandag 22 januari 2018

laatste reminder Cheerful sketches


En dan gaan we al weer de laatste week in dat jullie mee kunnen doen bij cheerful sketches.

Ik heb voor deze kaart gewerkt met de lieve digi van All dressed up met de naam 'fly away butterfly.
Met mijn derwent potloden heb ik haar zoete kleuren gegeven, zoals ook in het dp.



Gaan jullie nog aan de slag met deze leuke sketch? Wij zien jullie inzendingen graag op cheerful sketches.

Met deze kaart wil ik ook meedoen aan de challenge :alles mag bij kleuren met potloden

Lieve groet,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtig kaartje gemaakt met 'onze' schets. Mooi gekleurd ook.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en lief kaartje Joanne...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schat van een kaartje Joanne, leuk dat je meedoet met de uitdaging bij Kleuren met Potloden.
    DT Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de sketch weer prachtig verwerkt Joanne, je kaart is een toppertje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Joanne,
    Leuke sketch, mooie digi en kleuren,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Joanne.
    leuke sketch gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Ik hoop dat je mijn verjaardags kaart ontvangen heb.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat een vrolijke kaart! Lente kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, prachtige en lieve kleuren gebruikte je. Voor vandaag ben jij geloof ik de laatste, het is mooi geweest. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige vrolijke kaart is dit...top!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg schattig kaartje. Je reminderkaartje is prachtig geworden, mooi borduurwerk en met "van alles wat" een mooi geheel geworden. Gefeliciteerd met je mooie prijs.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!