vrijdag 19 januari 2018

It's my Birthday


Het is inderdaad vandaag mijn verjaardag :-)!
En dat is ook bekend in bloggerwereld wat een mooie kaarten heb ik gekregen.
Dora, GerJanne, Bea, Margreet, Ans, Geesje en Carla HEEL HARTELIJK DANK VOOR DE MOOIE KAARTEN!!!!


Mijn voornemen voor 2018 is om weer meer met challenges mee te doen. Nu zag ik bij Anreda dat zij wil gaan stoppen met challenges omdat er te weinig mensen mee doen. Dat zou toch super jammer zijn!
Ik ben aan de slag gegaan met de leuke sketch


Doen jullie ook mee?

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat leuk dat je zoveel post gekregen hebt. Maakt je verjaardag extra gezellig.Fijne dag verder!
    Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt met de sketch. Grappig designpapier met de ballerina.
    Ik heb de sketch op mijn blogje staan,misschien helpt het Anreda. Ik ga er ook mee aan de slag, sluiten zou jammer zijn toch :)
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk hè, om zoveel mooie kaarten te krijgen. Je kaart is supermooi geworden. Lekker roze, een vrolijke kleur tijdens deze stormachtige dagen.
    Fijne verjaardag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Joanne en wat leuk dat je zoveel mooie kaarten hebt mogen ontvangen. Dat geeft altijd zo'n feestelijk gevoel vind je niet?
    Mooie vrolijke kaart heb je volgens de sketch gemaakt en ik heb hem meteen opgeslagen om ook mee te doen, zou toch zonde zijn als ze stoppen?
    Fijne verjaardag nog maar dat zal vast wel lukken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nogmaals proficiat Joanne (fijn dat de kaart aangekomen is)!
    Leuke kaart heb je met die schets gemaakt. Ik had hem wel opgeslagen, maar ben er nog niet aan toegekomen.
    Fijne dag verder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    fijn dat mijn kaart op tijd was en dat zoveel mooie kaarten hebt gekregen..Je hebt echt een superleuke kaart gemaakt met de sketch, ik heb hem opgeslagen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkige verjaardag Joanne!
    Mooie kaart met deze schets. Ligt ook nog op mijn bureau. Hoop dat het nog lukt.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Joanne,
    nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je en gezellige dag en avond.
    Je kaart is heel mooi! Knap dat je die sketch zo hebt kunnen omzetten. Hij staat ook op mijn lijstje.
    Ik houd er van! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik heb je verjaardag gemist maar toch nog van harte gefeliciteerd. En wat een mooie, vrolijke kaart maakte je met de sketch. Gave kaart met het sneeuwklokje erop.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via het blog van Anreda kom ik hier terecht en ben je maar gelijk gaan volgen. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een super leuke kaart heb je gemaakt. Ik ben ook dol op roze!!
    Ik kende het blog ook niet, maar ik ga zeker aan de slag met deze sketch.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!