woensdag 15 november 2017

reminder Cheerful sketches


De reminder voor cheerful sketches. Op mijn blog een dag later omdat ik 2 keer per dag een blog posten te veel vind. En jullie weten de challenge heel goed te vinden, wat een gave inzendingen al.
Mocht je nog niet mee hebben gedaan dan hoop ik dat deze kaart je over de streep trekt ;-).

De digi is van the papershelter en ingekleurd met derwent potloden.Ik heb hem 'opgehangen' met een splitpen. Deze kaart heb ik gemaakt in traditionele kerstkleuren. Met een kerstboom en als je goed kijkt een klok.

Doen jullie mee of nog een keer mee?


groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje met mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie reminder Joanne! Ook je kaart met de digi van Dora vind ik prachtig!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Joanne,
    Ik vind de sketch ook erg leuk,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind zelfs elke dag een blogpost veel te veel van het goede dus begrijp je helemaal Joanne. De sketch en je kaart zijn enig, ik wil best meedoen maar ben zo met andere kerstcreaties bezig........het is hier een grote chaos!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een leuk idee om die kerstsok met een splitpen op te hangen. Het brengt leven op je leuke kaart Joanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gemaakt!!!
    Grappig hoe je de kerstsok hebt op gehangen aan een splitpen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, een hele mooie uitwerking van de sketch.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart met die grappige kerstsok,Joanne.Je hebt de sketch heel mooi verwerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!