dinsdag 21 november 2017

laatste reminder Cheerful sketches


De laatste reminder voor de challenge bij cheerful sketches al weer.
Ik heb gebruik mogen maken van deze leuke digi van All dressed up.
Als je goed kijkt dan zie je wel waarom de hond een dikke sjaal en een muts nodig heeft. Hij staat met zijn pootjes in de sneeuw.
Ik heb de kleuren van het dp gehouden in rood en licht blauw.

Dankjulliewel voor alle mooie inzendingen al weer voor deze challenge bij cheerful sketches en doe nog gezellig mee.

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd laat je vandaag zien!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: ik vind het zo leuk om regelmatig kaarten die ik gemaakt heb, bij jou terug te zien, maar dan helemaal op jouw manier uitgewerkt! Zoals degene die ik vandaag op mijn blog laat zien, maar ook die van enkele weken geleden die je uit Mijn Hobbykaart hebt gehaald (nr. 25)!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk winters kaartje!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een knappe reminder Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke reminder!!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een ontzettend schattig kaartje Joanne!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke reminder Joanne,
    Heel schattig kaartje,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart heb je gemaakt
    Wat een mooi plaatje
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe kaart Joanne, wat een schitterende digi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje is dit met leuke details en een enig plaatje!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart maakte je, ik was vandaag ook fanatiek met de sketch van cheerful bezig geweest en zal het binnenkort plaatsen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig plaatje. Ik heb ook nog zo'n soort stempel liggen en nog nooit gebruikt. Moet ik dus echt een keer gaan doen, veel te leuk. Je kaartje is heel mooi.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief plaatje,Joanne.Je hebt de sketch mooi verwerkt.Superleuke kaart.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!