maandag 7 november 2016

vogels


Wat een druilerig weer is het! Ik voel me ook zo....snipverkouden....pffff.
De herfst begint niet zo goed voor mij. Al een 3 weken aan het kwakkelen.
Maar goed, we maken er iets van.

Deze kaart is gemaakt met materialen van precious Marieke.
Het dp aan de rechterkant met die vogels vind ik zo mooi. Daar wilde ik niet zoveel mee doen, als alleen maar mooi laten zijn.
Aan de linker kant komen de vogels terug in het plaatje. Voor de stempels bruine inkt gebruikt. Zien jullie dat de vogels schrikken en van hun tak af vliegen?

Deze kaart laat ik meedoen aan de challenge bij het hobbyjournaal

Fijne dag en tot blogs!

Groetjes,
Joanne

19 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Joanne...prachtig designpapier gebruikt en ook een heel gaaf modelletje...
    beterschap met je verkoudheid...heel vervelend is dat

    groetjes en een fijne maandag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke manier om dit model kaart aan te kleden Joanne. Ik ben dol op vogeltjes en ze zijn mooi vertegenwoordigt op je mooie kaart.
    Beterschap meis.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart, Joanne.Het is een mooi model.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap Joanne!
    Je kaart is weer supermooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, er zijn me een paar kaartjes ontschoten maar ik ben weer helemaal bij. Ze zijn allemaal weer heel erg mooi geworden. Heel leuk gedaan met de vogeltjes die wegvliegen.
    Van harte beterschap met je verkoudheid...heb je al een kruidenbitter geprobeerd? Warmt lekker op ;-)
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    echt een hele mooie kaart, super is het papier met de vogels en ook de takken passen er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model en inderdaad super mooi papier !!!!!
    Mooie creatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joanne,
    Hele leuke kaart!
    Mooie details. Die vogeltjes die weg fladderen,heel leuk gevonden.
    Beterschap met je verkoudheid.
    Probeer een paar uurtjes meer te slapen, dat wil ook wel eens helpen.
    Het ga je goed en tot de volgende keer!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een ontzettend gave kaart !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Gaaf met die vogeltjes zo.
    En volgens mij duurt die verkoudheid inderdaad wel even. Hier ook. Minstens een week. Nou, lekker kalm aan doen en aan de knutsel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow....wat een schitterende kaart Joanne....de vogeltjes zijn heel erg leuk.
    Sterkte met je verkoudheid....ik ben er net een beetje vanaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart. Leuk model ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje! Mooi papier met die vogels, hoef je inderdaad niets mee te doen, mooi van zichzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Joanne. Wat super de sup gemaakt in ditmodel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig kaartje Joanne !
    Veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, met zulk mooi papier heeft het niet veel extra nodig. Mooi die stempels in het bruin. Beterschap met je verkoudheid, kan soms zo lang duren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Joanna. Leuk model. En het mooie designpapier past zo mooi bij het plaatje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!