woensdag 23 november 2016

Liftchallenge


En bedankt blogger!
Dat was even raar toen ik net dacht om even gezellig te kijken wat er allemaal voor mooie kaarten te zien zijn. Alles veranderd. Maar na even goed kijken heb ik alles kunnen vinden. Het zal wel even wennen zijn.

Jullie herkennen vast de liftchallenge wel in deze kaart! Ik heb er een kerstkaart mee gemaakt. Inmiddels heb ik meer dan genoeg kerstkaarten, dus ik kan me richten op andere kaarten.... Ik hoop dat de kerstkaartentrein te stoppen is;-).
Als je een kerstkaart wilt ontvangen dan stuur je je adres maar :-)!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Inderdaad, wat blogger nu weer heeft gedaan. pfoe. Het was weer even zoeken naar waar je toe wilt gaan.
    Waarom veranderen ze ook altijd. Het is even weer wennen.
    Je kaart voor de liftchallenge is heel mooi. Mooie papiertjes gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gelukkig ik dacht dat ik al de enige was die zat te balen Joanne ;) Ik dacht net als jij, even kijken tijdens de koffie en krijg ik daar toch een saaie pagina te zien.
    Gelukkig heb ik je mooie kaart kunnen vinden, gave "kerst-lift" heb je ervan gemaakt. Leuk idee om het zo te doen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij is er niet echt iets veranderd..
    Ik vind je kaartje weer heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goeie liftkaart en dan meteen voor kerst. Knap gedaan. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kerstvariant van de liftkaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lift is duidelijk te zien op je kaart Joanne....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke (kerst)liftkaart Joanne. Mooie combinatie van kerstpapier.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne,
    leuke kaart! Ik zie bij Blogger alleen dat ik bijna mijn leesbril niet meer op hoef, alles staat er groter en duidelijker en de leeslijst staat wat naar onderen en heet nu: leeslijst. Geen idee wat jij ziet, maar ik ben er wel blij mee.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie liftkaart, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een leuke lift in kerstsfeer! Mooie bloem als blikvanger! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstuitvoering gemaakt, en blogger is niets veranderd, hooguit een iets andere plek, even verder kijken, dan vind je t allemaal wel weer!
    Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!