vrijdag 16 mei 2014

zwart/wit + blauw


Vandaag nog een kaart voor de challenge bij knutsels en kadootjes waar de opdracht was een kaart in zwart/wit en 1 andere kleur.
Deze kaart is weer gemaakt met een pons, niet helemaal naar mijn zin, maar toch te mooi om weg te gooien.

Net zag ik dat ik een challenge heb gewonnen bij fadengrafik!
Ik krijg 10 borduurpatronen toegestuurd. Altijd leuk om te winnen, daarom doen we toch mee!?

De eerste keer bij Dora op workshop heb ik kennisgemaakt met derwent potloden en dat vond ik zo gaaf... Zoeken, zoeken op internet naar een doos vol voor een mooi prijsje. Toch maar even niet, want ja het is toch best een bedrag.
Bij de laatste workshop weer met de potloden gewerkt en nog steeds zoooo leuk!
Weer kijken, twijfelen. Berichtjes van Dora en GerJanne over de potloden.
Ik dacht bij mezelf;'nee, ik doen het niet, vraag het wel voor mijn verjaardag'. 
Maar ja, laat ik nu pas in januari jarig zijn.
Eind van het verhaal>>> De potloden zijn onderweg!! Ik heb er zin in!

Fijn zonnig en creatief weekend toegewenst!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Hallo Joanne
    Niet zo onzeker hoor meisje, je hebt een prachtige kaart gemaakt en de pons geweldig, ook een mooie combinatie zwart/wit en blauw.
    Als je eenmaal verslaafd raak, dan wil je het toch graag hebben, de Derwent kleurt prachtig, succes ermee.
    Lieve groetjes en een zonnig weekend, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje...jij kan toveren met ponsen. zo mooi gedaan! inderdaad dit kaartje hoeft niet in de prullenbak. mooi gedaan.
    gefeliciteerd met het winnen van je kaart en je borduurpatronen. super!!
    haha...nu is het wachten....
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefelciteerd met je prijs en ook deze kaart mag er zijn!
    creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK vind je kaart heel bijzonder, dus hij is geslaagd hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kunnen niet allemaal juweeltjes zijn Joanne maar deze is zeker leuk en apart!
    Inkleuren is zo leuk om te doen, kijk uit naar je creaties hiermee.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    gefeliciteerd met je prijs! Leuk is dat om wat te winnen!
    EN je krijgt echt geen spijt van de potloden hoor. Dat weet ik zeker.
    verstandig dat je ze toch besteld hebt, wat zul je er veel plezier aan beleven.
    Van wat voor afdrukjes/stempels hou je? Misschien kan ik je aan wat helpen?
    Deze kaart is ook weer helemaal leuk!
    Dank je voor het meedoen aan onze challenge van Knutsels en Kadootjes.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    Mooie kaart heb je gemaakt, leuk met de geponste rand, fijn dat je nu kleurpotloden hebt besteld, kun je lekker aan de slag, fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Joanne, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs, leuk om wat te winnen. En dan toch potloden gekocht. Heerlijk toch en lekker gaan gebruiken. Je kaart is leuk ook al ben je zelf niet helemaal tevreden. Misschien dat je een gedeelte van je kaart wat anders op kunt doen en niet alles met die sponsjes. Zie het als een tip, groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er is niks mis met deze kaart hoor. Ik vind hem prachtig! En een goeie keus hoor, die potloden.
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw....wat een prachtige kaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijs, dat geeft ff een boost als je iets wint. Dit kaartje heb je ook erg leuk gemaakt. Ik weet zeker dat je heel veel plezier gaat hebben met je potloden. Zelf gebruik ik ze ook met grote regelmaat. Vooral veel oefenen, en niet te bang zijn. Op you tube kun je ook hele leuke filmpjes vinden hierover.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joanne,
    Via Ans hier bij jou gekomen....en wat een super leuke kaartjes maak je dat ik ook maar gelijk volger geworden ben....altijd gemakkelijk om al het het moois wat je maakt met regelmaat te komen bekijken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is wel een hele mooie kaart geworden Joanne! Super gedaan. En heb je al veel plezier van je potloden gehad? Leuk dat je mee doet met de challenge van Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!