maandag 19 mei 2014

2 mannenkaarten



Bedankt weer voor jullie reacties.
Tja...kritisch op je eigen werk, volgens mij zijn we dat allemaal. Maar ik ben blij dat jullie de kaart mooi vonden!

Vandaag 2 mannenkaarten. Dit model heb ik al vaker gemaakt, maar hij blijft zo leuk om te maken en versturen.
Uiteraard ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden?!

De potloden zijn zaterdag al gekomen en ik ben al lekker bezig geweest met oefenen.
Het valt me toch nog wel een beetje tegen. Ik dacht het zo even te doen en werd dus een beetje ongeduldig.
Maar mijn geduld is weer helemaal terug en ik ga zo heerlijk onder de parasol aan de slag!!

Fijne dag!

groetjes Joanne

8 opmerkingen:

  1. Sommige modellen blijven eeuwig leuk, zo ook dit patroontje!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaarten!
    Ik vind ze zelfs chique!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blij altijd mooi zo'n mannenkaarten!! Je kunt er ook vele verschillende creatie's meemaken zowel sportief als chique.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne,
    Dit zijn echte, leuke mannenkaarten, zien er chique uit en dat inkleuren..het kost denk ik gewoon veel oefening ..maar al doende leert men,,succes..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende mannenkaarten Joanne, top vind ik ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja die zijn leuk zeg! Ik ben nog nooit zo ver gekomen, maar altijd een idee om te onthouden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere kaarten voor mannen zijn dit Joanne, ik vind ze prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je mannenkaarten zijn hartstikke mooi. Ik vond je vorige kaart die je met de ponsen hebt gemaakt ook gaaf! Goed dat je die potloden hebt gekocht,. Het is een fiks bedrag maar je gaat er ongetwijfeld plezier aan beleven. Ben benieuwd naar de resultaten!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!