vrijdag 22 januari 2021

DANKJULLIEWEL!!

 


Dankjulliewel: Ditta, Margreet, Diny, Dora, Claudia, Nancy, GerJanne, Geesje, Jolanda, Rosina, Angelique en Bea!!

Wat was het een feestje om jullie mooie kaarten te mogen ontvangen voor mijn verjaardag van afgelopen dinsdag!
Het was een leuke dag met verrassingen. Mijn ouders zijn s middags even een taartje komen eten. En een zwager, schoonzus en hun 2 meiden kwamen voor de deur met een spandoek zingen.
's avonds hebben we eten laten komen van een plaatselijk restaurant. Heerlijk gegeten!

Vanuit hier valt verder niet zoveel te melden.
De eerste 2 weken van dit jaar heb ik hoge koorts gehad... dus dan lever je weer even in. Hopelijk komt er nu eindelijk eens echt vooruitgang.

Liefs, Joanne


ps.Dora en Diny willen jullie je verjaardag even doorgeven? En Angelique jij je verjaardag en adres? > joanneskaarten@gmail.com< 
Dan krijgen jullie ook zeker een kaart van mij ;-)

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne, ik wist niet dat je jarig was...nog van harte gefeliciteerd! Ik lees dat je een fijne dag hebt gehad. Ben blij voor je want die opkikker kon je wel ff gebruiken. Gelukkig hebben bloggers het wel geweten en je een kaartje gestuurd!
    Ik wens je veel sterkte toe en een snel herstel!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johnny,
    Als nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik wist ook niet dat je jarig was.
    Maar er zijn toch blogger die dat wel wisten.Geniet nog na,en ik,wens je een spoedig herstel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad, Joanne. En aan de kaarten te zien ben je nog niet vergeten in blogland!
    Hopen dat het met je gezondheid nu bergopwaarts gaat!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om te lezen dat je genoten hebt van je verjaardag. Het zijn de kleine dingen die het doen.
    Balen dat je weer zo veel koorts hebt gehad. Hopelijk gaat het nu de goede kant op.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag zjoanne. Jammer dat je niet snel verbetering hebt. Veel sterkte. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah ik wist niet dat je jarig was Joanne anders had ik zeker ook een kaart gestuurd. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk brengt dit jaar je veel positiefs. Vervelend dat je zo'n hoge koorts hebt gehad, dat verzwakt toch weer hè. Hou moed meis, eens komt het goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Joanne, wat fijn dat je zoveel kaarten hebt mogen ontvangen. Leuk ook hoe je familie dat op hun eigen manier zo aan jou hebben laten zien.
    Tjee, wat balen zeg, koorts weer gehad. Zo schiet het ook niet op, toch? Beterschap. Doe rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    Wat fijn dat je toch een leuke verjaardag hebt gehad.
    Ik heb je net een mailtje gestuurd.
    Heel veel beterschap en hopelijk tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!