maandag 24 juni 2019

Feest


Ja ik vind het feest dit weer!
Ik heb ook het 'geluk' dat ik mijn inspanning kan aanpassen aan de warmte. En op het heetst van de dag ben ik gewoon binnen.
Ik vind het heerlijk om 's morgens een zonnig jurkje aan te trekken en buiten te ontbijten.

Deze kaart heb ik gemaakt uit 'mijn hobbykaart'. Ik heb nog een flinke stapel liggen, dus bij weinig inspiratie gewoon simpel knippen en plakken.
Ook ideaal om buiten mee aan de slag te gaan, want je hebt niet zoveel nodig.

Ik wens jullie een fijne dag !

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje Joanne. Ik vind dit ook wel mooi weer maar midden op de dag zit ik ook binnen hoor.
    Fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie fleurige kaart. Geniet van het mooie weer.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het vooral te warm, niks aan en mijn honden liggen ook de hele dag te puffen. Mooie kaart maakte je uit de Hobby kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke vrolijke zomerse kaart, Joanna
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff ik vind deze hitte er toch wel wat over hoor.
    Voor mij mag het gerust onder de 25°C blijven.
    Straks weer melken tussen de warmte van de koeien, dat is zeker wat.
    De ene heeft het graag zo en de ander weer ander, gelukkig kunnen we het niet kiezen, want het zou nogal een geruziemaak zijn.
    In ieder geval je kaart is heel mooi en heerlijk zomers.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te lezen ben je een van de weinigen die geniet van dit weer. Maar voor ieder wat wils tenslotte.
    Je kaartje is leuk en lekker zomers!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke zomerse kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!