zaterdag 30 maart 2019

een deuntje fluiten


Dit is voor nu een toepasselijke kaart. Ik kom niet zoveel toe aan kaarten maken buiten het DT-werk om. Ik heb al eens verteld dat ik fluit ga spelen in het muziekteam in de kerk. Afgelopen maand hebben we al een aantal keer met elkaar geoefend en ook thuis oefen ik dagelijks. En omdat ik door mijn lyme erg weinig energie heb is het dan snel op...
Niet erg hoor, want fluitspelen is ook een hobby. Maar het is wel balen dat ik te weinig energie heb voor mijn hobby's.
Volgende week zondag gaan wij als muziekteam voor het eerst een dienst begeleiden en dan is het eens per maand oefenen en spelen. Komt er vast wel weer meer energie voor mijn andere hobby.

De man op mijn kaart doet ook erg zijn best. er komt een mooi deuntje uit zijn fluit.

Fijn  weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne ,

    Een hele leuke kaart en wat een leuke hobby alleen jammer idd dat je een keuze moet maken omdat je zo beperkt bent door de Lyme ziekte en dat daar niet echt iets voor is wat het beter zou kunnen maken .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en heel vervelend dat Lyme je zo beperkt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke grappige kaart Joanna.
    Jammer dat je door een ziekte beperkt bent.
    Ik herken dat,heb zelf Hemogromarhose. Dus geniet van de goede momenten.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart met de fluitspeler.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart!!! En wat goed dat je nog steeds aan het fluiten bent. Leuk! Maar ik begrijp het ook dat die stomme lyme in decweg staat. Succes met het zoeken naar de rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Begrijpelijk dat je zo nu en dan "boos" wordt dat je beperkt wordt in je doen en laten Joanne. Voor nu laat je in elk geval een leuke vrolijke kaart zien. Succes met fluit spelen, lijkt me gezellig zo samen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik weet precies hoe het voelt, het is of het een of het ander, je hebt wel een vrolijke kaart gemaakt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Jammer dat je niet teveel kunt doen op een dag, gelukkig is fluit spelen ook een hobby van je.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een hele leuke kaart Joanne met een heel grappig plaatje.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt balen van de Lyme... hopelijk krijg je je energie weer terug. Hoeft natuurlijk niet altijd te duren. Mijn schoonzus heeft er jaren last van gehad, maar nu is het over. Heel lastig!
    Maar fijn dat het fluiten wel lukt. Altijd goed met muziek bezig te zijn, dat is heel goed voor een mens. En natuurlijk supergezellig om samen muziek te maken. Je kaartje is heel leuk, gelukkig zit jouw haar beter!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!