vrijdag 21 december 2018

laatste reminder Cheerful sketches


Vandaag al weer de laatste reminder van de laatste challenge van 2018 bij cheerful sketches. We gaan in 2019 gewoon lekker door en zijn heel blij dat er elke maand zoveel mensen meedoen aan de sketch uitdaging! Dankjulliewel!

Zoals jullie zien heb ik de sketch een kwartslag gedraaid.
De prachtige digi is van beccys place. Ik heb hem ingekleurd met derwent potloden.

Jullie hebben nog een week de tijd om mee te doen. Je gemaakt kaart kun je plaatsen op cheerful sketches.

Groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Mooi Joanne, schattig dat vogeltje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Joanne, het vogeltje is echt mooi ingekleurd,
    fijne feestdagen en beterschap voor je man,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, wat een schattig vogeltje is dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de sketch wat te draaien Joanne. Een mooie kaart met een lief vogeltje erop. Vandaag zie ik niet veel vogeltjes, volgens mij schuilen ze voor al die regen ;P.
    Hele fijne dagen gewenst en een goed en gezond 2019.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt Joanne.
    Ik herkende meteen dat vogeltje.
    Je hebt mooi gekleurd.
    Had ik je al bedankt voor je mooie KERST kaart?
    Ik weet het niet meer, wie wel en wie niet.
    Dankjewel Joanne, het is een prachtkaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief vogeltje en zo mooi gekleurd. Prachtig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt met de vogel.
    Mooie kleuren heb je gebruikt bij het inkleuren
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!