dinsdag 24 mei 2016

paarse bloemen


Deze kaart heb ik gemaakt omdat ik de nieuwe stans wilde uitproberen.
Het was even zweten, want mijn inspiratie is nog ver te zoeken.
Maar het is gelukt!

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij:
hobbyjournaal: bloemenplaatje Precious Marieke
knutsels en kadootjes: plaatje, paars, vlinders

Nog steeds ben ik erg beroerd, helaas. Ik schreef een tijdje terug dat ik medicijnen gebruik die niet samen kunnen. Nu is nog niet helemaal duidelijk hoe en wat. Gisteren in ieder geval een hartfilmpje gehad om te kijken of daar alles goed gaat.
Ik heb chronische lyme en weet sinds een paar maanden dat het weer actief is in mijn lichaam. Dat betekent weer volop aan de antibiotica. De komende maanden/jaar elke maand een 3 weken durende antibioticakuur en dan even een weekje om een beetje bij te komen. Het is behoorlijk zwaar. Er is helaas weinig energie voor kaarten maken.
Maar ik hoop uiteindelijk weer een beetje op te zullen knappen.

Natuurlijk vind ik het weer heel leuk om jullie reacties te lezen op mijn kaart!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Wat heftig allemaal Joanne.....ik hoop voor je dat de medicijnen goed hun werk gaan doen!
    Je kaart is helemaal geweldig....wat een leuk mal!
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart ,hier is niet vanaf te zien dat je geen fut en inspiratie hebt.Veel sterkte met je medicijn kuren ,hopelijk slaat het goed aan, lijkt me een heel vervelende ziekte.
    Blessing, Elly

    Ps, ik heb een blogcandy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat kaartje met paars en sterkte met je gezondheid!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne,
    ik ken iemand in mijn naaste omgeving die ook deze ziekte heeft, heel heftig allemaal,ik hoop dat je weer wat zult opknappen..
    Je kaartje is prachtig! hele mooie stans en roos
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel heftig Joanne. Neem gewoon de tijd om op te knappen hoor, het kost je lichaam al genoeg energie om dit allemaal te behappen.
    Je kaart vind ik supermooi, leuke manier om de stans te gebruiken en hele mooie kleuren heb je gekozen...hij is misschien uit je tenen gekomen maar het is de moeite waard geweest. Sterkte...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Joanna, sterkte met alles en neem je rust die je nodig hebt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Joanne, mooie stans heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een schitterende stans gekocht. Hier hou ik ook van!
    Je inspiratie komt nu vanzelf terug denk ik!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heftig meis...jammer dat het met de medicijnen botst. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Sterkte hoor!
    Je kaart is prachtig in ieder geval!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. jeetje dat is heftig... veel beterschap.. dat je je snel beter gaat voelen.. je kaart is mooi .. leuke stans! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel beterschap Joanne.
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
    Mooie kaart heb je gemaakt, schitterende mal.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart,Joanne.Mooie stans ook.Beterschap.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit kaartje Joanne....zo leuk in die paarstinten....en die hoekstans vind ik superssss
    Wat vervelend allemaal dat je chronische lyme heb....en dan steeds aan de antibiotica moeten is zeker geen pretje....hopelijk vinden ze snel de goede combinatie met medicijnen....Beterschap ermee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vervelend om te lezen dat je chronische lyme hebt. Ik kan me voorstellen dat de puf om kaartjes te maken even wegvalt. Een hele opgave om zoveel antibiotica te moeten slikken. Heel veel beterschap!
    Je kaartje is goed gelukt hoor. Niet te zien dat je daar op moest zwoegen qua inspiratie.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En natuurlijk bedankt voor het meedoen bij K&K.
    Soms.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!