zaterdag 9 januari 2016

op de schaatsen


In het noorden van het last is het even winter geweest en volgens mij wordt het volgende week ook weer wat kouder.
Dus de challenge bij ons borduurkaartenblog :'een winterkaart', komt dus goed uit.
Ik vond dit mooie winterse plaatje in sepia kleuren.
Het borduurpatroon komt uit het hobbyjournaal en is geborduurd op dp.
Onder het dp zit kraftpapier wat ik opgeschuurd heb en dit alles op donkerbruin papier. In de geborduurde sterren heb ik een pareltje geplakt en onderaan nog 4 houten sterretjes.
Ik ben tevreden en ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden!?

Inmiddels zit ik regelmatig weer heerlijk op mijn hobbykamer. Toch wel weer fijn!

Allen een fijn weekend en tot blogs!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk met dat patroon van die geborduurde schaatsen erbij Joanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig winters kaartje...super vintage wel!
    Lekker dat je weer kan genieten op je kamer...bij mij begint het ook langzaam weer te komen.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Helemaal winters, zelfs het borduurpatroon!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi winters uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie winterse kaart Joanne! Het borduurpatroon past perfect bij het plaatje :) Leuk dat je weer aan de knutsel bent!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie winterkaart,Joanne.Prachtig geborduurd en een superleuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    leuke en originele kaart, mooi winters plaatje en de geborduurde schaatsjes zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach misschien zijn sommigen van ons gewoon een beetje knutsel moe!
    maar gelukkig komt het gevoel langzaam weer terug.
    Dit is een mooie kaart. Ik hou van die sepia kleur.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige winterkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als dit niet winters is!!!
    Je kaart is weer prachtig geborduurd in een mooie kleuren combinatie Joanne,gaaf plaatje trouwens.
    Leuk dat je weer meedoet bij Ons borduurlaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne. Wat een leuke winterse kaart is dit leuk met ce schaatsjes. Leuk dat je meedoet bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joanne
    Wat een mooi patroon met die schaatsen, het is een schitterende geborduurde winterse kaart.
    Gezellig dat je weer meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Joanne, wat een prachtige winters plaatje op je kaart, wat leuk die schaatsen geborduurd.
    Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je geborduurd met een leuk plaatje. Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!