donderdag 9 juli 2015

vlinderkaart- challenge Creaine


Lieve mensen,

Bij creaine loopt de challenge met als opdracht een vlinderkaart met een layout!
Ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen ondanks de vakantietijd!

Deze kaart is mijn bijdrage als designer.
De basis is een witte kaart, daarop donkergroen papier met hierop het mooi dp. 
De 2 stroken dp ook gemat op gekleurd papier. Op de cirkels zit een digi van lacysunshine *Becca Butterfly* die ingekleurd is met derwent potloden.
Nog wat vlinders aan de bovenkant van de cirkel en bloemen aan de onderkant.

Een mooi geheel vind ik zelf!
Doe allemaal gezellig mee!

groetjes,
Joanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een dotje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Ja het is een leuke kaart zeg, heel mooi !
    Ik ben er juist mee bezig, vind het een leuke
    sketch en challenge ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Joanne.....een mooie sketch.
    Jij hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt !!!
    Hele mooie combinatie met de kleuren heb je gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer echt een leukerd van gemaakt. Het afdrukje is echt super geinig, en ook nog eens heel mooi gekleurd.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne
    Ik vind je kaart prachtig geworden, wat heb je mooi gekleurd.
    Het papier is erg mooi bij elkaar.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    Je bijdrage al designer is superleuk. Mo gekleurd. Toch je potloden maar weer eens gepakt. Gat je heel goed af.
    Neem je ze ook mee op vakantie?
    Groetjes en geniet ervan he?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden. Ik heb net een serie af met vlinders, had er nog wel bijgekunt, maar dan moet ik ander papier gebruiken. Zie je morgen wel. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joanne,

    Heel lief kaartje geworden met de leuke sketch. Het stempeltje is heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi is dit kaartje Joanne...hele leuke sketch en ook het lieve stempeltje prachtig ingekleurd...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!