maandag 11 augustus 2014

uitnodiging


Wat een leuke reacties weer op mijn kaart! Dankjulliewel!!
Vandaag een kaart die ik even snel moest maken voor het stel dat ons huis heel goed heeft verzorgd in onze vakantie.
Wij vonden het wel leuk om een hapje met ze te gaan eten bij een restaurantje hier in de wijk. In dit restaurant werken veel mensen met een verstandelijke beperking, dit geeft iets extra's aan je avondje uit.

Deze uitnodiging wilde ik natuurlijk leuk verpakken en dat is deze 'schort'kaart geworden. In het zakje zit een label met de uitnodiging.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog., waar geen vierkante kaart wordt gevraagd.

Ik zit nog niet echt in het kaarten maken. Dit is de laatste week van de vakantie van mijn man. Ik doe gewoon niet zoveel als hij thuis is. Vaak gaan we gezellig samen wat ondernemen. Wel heb ik een paar snelle kaarten gemaakt en mijn hoofd begint weer wat te borrelen. Dus het komt weer helemaal goed!


Fijne dag! 

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne, wat heb je een leuke toepasselijke uitnodiging gemaakt. Ik kreeg al zin in de hapjes die erop staan..mmmm...ham, stokbrood ,olijven..mm. Geniet nog lekker even samen met je man van jullie vakantie, heerlijk. Knutselen en bloggen (en het huishouden ;p) komt vanzelf weer aan bod.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk bedacht en gemaakt Joanne! Als blijk van waardering, een etentje.. is wel erg gaaf! Geniet er samen van.

    Fijne avond en groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een originele manier om ze te bedanken. Leuke uitnodiging.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele leuke schort Joanne.... een geweldig idee om zo iemand uit te nodigen...
    geniet nog maar heerlijk van de laatste week van jullie vakantie....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joanne
    Helemaal leuk zoals je dit schort hebt opgepimpt, nog leuker is het dat er in de zak van het schort een uitnodiging zit, mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    helemaal leuk zo uitnodiging. Met de label in het schortzak..
    En ik ken het: als Peetr vakantie heeft doe ik ook veel minder aan kaarten maken of andere dingen die ik normaal wel doe als hij werkt en ik thuis ben...Geniet er nog maar even van, hoor! Veel te gezellig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Joanne....het is een schot in de roos!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,

    Wat een leuke uitnodigingskaart zo met dat schort geweldig.

    Liefs Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Joanne!! Leuk idee om op deze manier een uitnodiging te sturen!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!