vrijdag 14 februari 2014

love


Vandaag is 'de dag van de liefde', nou ja...als het van deze ene dag af moet hangen...
Wij zeggen elk jaar tegen elkaar 'we doen niks aan valentijn hoor'. Maar ja, als je een beetje creatief bent kun je het toch niet laten om iets te maken!?

Ik zag een tijd terug deze 'love' bij de action. Na 3 keer verven om hem wit te krijgen (wat een gedoe met al die randje..), kon ik hem gaan versieren.
Ik heb er verschillende soorten bloemen op gemaakt. aan de onderkant een rand met glimmende steentjes en daarboven een geel kantje.
Hij spreekt wel voor zich! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden???
Mijn man was verrast!

Fijn weekend alvast!

groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Kijk....dat is natuurlijk ook mooi op valentijnsdag....prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    Wat mooi gemaakt, leuk al die kleine bloemetjes er op, super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat gaaf, en vrolijk en gezellig, toppie ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    En een fijne valentijnsdag nog ♥
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gemaakt Joanne, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk was hij verrast...het is prachtig en vrolijk om te zien, complimentjes...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er supermooi uit Joanne, leuk bedacht zo en van de kleurtjes wordt je blij!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan, ik krijg helemaal een voorjaarsgevoel als ik dit zie.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    wat leuk dat je dat zo helemaal in het geheim gemaakt hebt zeg. Dan is de verrassing des te groter! Lief van je en het ziet er ook heel mooi en vrolijk uit. Jullie liefde bloeit misschien wel net zo!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joanne
    Wat heb je dit Love woord mooi opgepimpt, ik snap dat je man verrast was, héél mooi gedaan.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne,

    Super de love gepimpt, erg leuk gedaan!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende gemaakt. Heel leuk hoe deze love heb op gepimpt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!