maandag 1 juli 2013

Rompertje


Omdat mijn zusje in verwachting is en mijn schoonzusje over een paar weken gaat bevallen vond ik het wel leuk om weer eens iets nieuws uit te proberen.
Na even zoeken op internet vond ik het juiste patroon.
Leuk aangekleed, een paar kleine sokjes en je hebt een heel leuk kaartje/cadeautje!



Het was weer erg leuk om jullie reacties te lezen.
Ik zit nu op mijn hobbykamertje om weer iets leuks te gaan maken...maar ik heb gewoon totaal geen inspiratie! Ook na een rondje op jullie blogs niet... wat nu?
Ik denk dat ik maar een paar borduurpatronen ga prikken om mee te nemen op vakantie!

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Joanne

6 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    Je rompertjes zijn erg leuk geworden, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat eennleukmidee! Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zo'n (kraam) cadeautje te geven. Erg leuk bedacht Joanne.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt deze kadoosjes.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Joanne,
    dit zijn twee heel leuke kaartjes/attenties zeg! Best een tijdje mee bezig geweest denk ik.
    En dan is de inspiratie even op, dat snap ik heel goed....
    En iets vast uitzoeken om mee te nemen op vakantie is heel verstandig. Dan ben je mooi op tijd, want als het op het laatst moet dan vergeet je misschien dingen (overkwam mij vorig jaar...)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende rompertjes heb je gemaakt. Ik hoop dat je inspiratie weer een beetje terug komt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!