maandag 31 mei 2021

Weer even een berichtje!

 Hallo dames,


Ik zag dat het al weer 1,5 maand terug is dat ik een berichtje heb geplaatst.
Dat bericht heb ik net even terug gelezen en eigenlijk gaat het op dit moment slechter dan toen.  weken terug kreeg ik (na te veel gedaan te hebben) een terugval. Dus ik ben nu weer aan het opkrabbelen zodat ik in ieder geval weer terug kom waar ik was.
Wat een ellendig gebeuren is deze nasleep na Covid.

Over het algemeen lukt het om de moed erin te houden. Maar ik heb echt wel jankdagen en dagen dat ik het niet zie zitten.

Ik kijk nu uit naar de vaccinatie op 10 juni.
Er is een groep met long covid klachten die daardoor opknappen. Net of het lichaam dan een soort reset of het dan toch voor elkaar krijgt om het lichaam te herstellen.
Wel bizar trouwens. Ik kreeg 3,5 week geleden de oproep (val onder de kwetsbare groep) en kan dus 10 juni pas terecht. Mijn man kon vanaf gisteren een afspraak maken en de eerste optie was 9 juni. Hoezo de kwetsbare groep eerst vaccineren?
Ik heb al 2 keer met de ggd aan de lijn gehangen, maar ze doen niets.

Ik volg zie dagelijks jullie mooie kaarten!
Genieten hoor!

Fijne zonnige week toegewenst!

lieve groet,
Joanne


11 opmerkingen:

  1. Wat supervervelend voor je dat je zo'n terugval had, Joanne. Ik hoop voor je dat dat niet weer gebeurt. Wat een onzin blijkt dat te zijn dat de kwetsbare groep eerst mag. Wij krijgen a.s. vrijdag onze 2e vaccinatie (vanwege de leeftijd. Mijn man valt ook in een kwetsbare groep, maar dat heeft ook niets uitgemaakt). Nu maar hopen dat de vaccinatie jou veel goeds brengt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vreselijk om zolang klachten te hebben als nasleep van Corona, en dan nog geen voorrang te hebben op een prik. Ik heb ook al ondervonden dat de planning daar veel te wensen overlaat.
    Ik hoop dat je na het vaccin opknapt en er geen last van hebt.
    Sterkte en moed houden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is allemaal heel naar Joanne dat je door het akelige virus zo op je gezondheid heb moeten inleveren...en dan nu weer die terugval en het lang(veel te lang) moeten wachten op je vaccinatie dat is al helemaal frustrerend...Ik hoop dat je langzaam aan weer de oude mag zijn
    Fijn dat je af en toe een update laat horen...
    Beterschap en sterkte Joanne
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzetten vervelend voor je dat e een terugval hebt Joanne.
    En het ging juist weer een beetje de goede kant op.
    Soms moet je wel heel veel geduld hebben!
    Hopelijk gaat hen na de vaccinatie wat beter met je....ik zal voor je duimen!
    Dankjewel voor dit berichtje!
    Liefs Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat we weer iets van je horen, hoop dat het na je vaccinatie snel beter met je gaat, geniet ondertussen van het mooie weer....

    hartelijke groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heftig voor je Joanne en nu weer een terugval…heel sneu voor je terwijl je wat aan het opknappen was! Onbegrijpelijk dat jij nog steeds niet al 2 vaccinaties hebt gekregen…ik kan er met mn pet niet bij hoor maar dat zeggen er meer lees ik!
    Ik wens je heel veel sterkte en beterschap meis en houd de moed er in hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tjee...heftig weer, Joanne. Dit is niet zo mooi. Ik hoop dat je niet zoveel last hebt gehad van de vaccinatie. Inderdaad, soms zijn de regels behoorlijk tegenstrijdig. Raar. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Joanne,
    Ik denk ik ga eens bij je kijken.
    Wat heftig allemaal,ik hoop dat het nu wat beter gaat.
    Ik snap je frustraties, wij hebben ook nog steeds dagen dat het erg slecht is. Met geen mogelijkheid vooruit te branden. Het hoofd wil dan alles doen, maar het lichaam kan niets, hele vreemde gewaarwording.
    Wij hebben het 5 wekend gehad, goed ziek geweest en ook nog steeds de nasleep.Ook vooral bij teveel doen we moeten onze energie goed verdelen.
    Ik hoop dat de vaccinaties iets voor je doen en dat je nu meer kunt, heel veel beterschap Joanne en houd moed, dikke knuffel Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for this great articles, keep posting these kinds of articles
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    SA GAMING

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pgslotvip ใหม่ๆเข้ามาเรื่อยทางพวกเรามี Blog Games ให้อ่านข้อมูล รวมถึง tips เกมPGเข้าระบบ เพื่อสมัครผ่านเว็บไซต์ มีแนวทางเล่น ดีๆหรือ Tips ชี้แนะสล็อตแมชชีนที่พวกเราเคยได้เห็นในแบบอย่างตู้เกมส์

    BeantwoordenVerwijderen
  11. slot xoth เว็บของพวกเราได้ไม่ยากรองรับโทรศัพท์มือถือ และก็ คอมพิวเตอร์ทุกระบบ ปากทางเข้า XO สบาย รวมทั้งเร็วทันใจ pg slot ด้วยแพลตฟอร์มที่อำนวยความสะดวกให้กับผู้เล่นมากๆ

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!