dinsdag 23 maart 2021

Retroprints van de Fotofabriek

 


Goedemorgen allen,

Vandaag iets anders van mij.
Ik werd door de fotofabriek gevraagd of ik een setje retroprints wilde uitproberen en het op mijn blog wil laten zien.
De fotofabriek is een website waar je foto's kunt laten afdrukkenfotoboeken kunt laten maken en je kunt ook leuke foto's cadeaus laten maken.

Op de foto zie je een setje retroprints. Jullie als creatieve mensen zullen daar vast wel raad mee weten. Ze staan mooi in een fotoalbum met een gekleurde achtergrond, maar je kunt ze ook in je interieur gebruiken of leuk met een washitape opplakken.


Je kunt tekst toevoegen op je retroprint. Er is keus uit veel verschillende lettertypes, lettergrootte, kleur etc.



Op bovenstaande 2 foto's heb ik een afbeelding toegevoegd. Ook hier is een ruime keus in.
Je kunt er ook voor kiezen om je foto op een achtergrond toe plaatsen. Hier heb ik niet voor gekozen.

Nog even 2 foto's hoe ik ze nu heb staan in huis.



Super leuk om deze retroprints te mogen maken van de fotofabriek.
Dit kon mijn niet zo creatieve brein op dit moment aan ;-).
Een verdere creatieve uitwerking met deze retroprints kan ik op dit moment niet bedenken met mijn coronabrein.
Hebben jullie ideeën?

Ik wens jullie een hele fijne dag!

Lieve groet,
Joanne





6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel leuk uit !!!!
    Take care !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Joanne, dat je gevraagd bent door de Fotofabriek om deze retroprints uit te proberen. En ook leuk zoals je een aantal foto's in huis hebt staan. Ik ken de Fotofabriek wel. Ik heb via hun site een aantal fotoalbums gemaakt. Is goed bevallen, zien er mooi uit.

    Je zou met de retrofoto's een persoonlijk minialbum kunnen maken. Ze in een collage verwerken. Een foto op een notitieblokje plakken(kan ook als cadeautje met een persoonlijke foto) Dit is wat er nu in mij opkomt aan ideetjes, maar er komen vast nog wel bloggers met hele andere ideeën langs.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne, wat leuk dat je benaderd bent door deze mensen en wat staan die foto's gezellig in je huis. Ik laat foto's ook nog steeds afdrukken en maak er albums mee. Ik merk dat wij die toch sneller even bekijken dan op de computer. Gezellig om weer even wat van je te horen. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk dat je gevraagd bent om dit te mogen doen. Ziet er goed uit.
    Ideeën heb ik momenteel ook niet om wat te kunnen aandragen voor je.
    Veel succes en fijn om weer wat van je te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pg slot wallet เว็บไซต์เกม สล็อต ฝาก-ถอน ทรูวอลเล็ตไม่มีอย่างน้อย ใหม่ปัจจุบันในปี 2021 นี้ ถูกปรับปรุง ประดิษฐ์กราฟฟิก ความหลากหลายรายลักษณะของเกม มีเกมให้เล่นมากมาย

    BeantwoordenVerwijderen
  6. สมัคร pgslot ยอดเยี่ยมเกมออนไลน์ สล็อตบนโทรศัพท์เคลื่อนที่ แบบใหม่ปัจจุบัน ของโลก สมัครเล่น pg slot วันนี้รับโบนัส แรกเข้า 100% โดยทันที โบนัส 50% สำหรับสมาชิกใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!