maandag 16 maart 2020

lieve groetjes


Even de groetjes doen aan jullie allemaal.
Wat een rare en voor velen ook zorgelijke tijden.

Zelf ben ik verkouden en aan het hoesten en niet fit. Dus ik zit zoveel mogelijk in huis. Alleen het hondje laat ik een paar keer per dag uit. 
Mezelf en zeker ook anderen beschermen.
Mijn man werkt in het MBO en is nu druk met alles regelen voor studenten.
Mijn hulp heb ik afgezegd.
Energie om te hobbyen zal er waarschijnlijk niet zijn.

Maar we komen er met z'n allen doorheen!
Zolang ieder z'n gezonde verstand gebruikt en elkaar een beetje in de gaten houdt.
Laten we hopen en bidden dat heb er over 3 weken heel anders uit ziet!

lieve groetjes,
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Héél verstandig Joanne, hier doen we het net zo!schattig al die ❤❤❤.
    Lieve groetjes, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met de hartjes .
    Verstandig om zo te handelen.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, Joanne.
    Jij doet al verstandig. Laten we hopen dat iedereen dat doet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart met de leuke hartjes, wij zitten ook veel binnen, alleen even wandelen met de honden en snel wat boodschappen doen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met hartjes Joanne.
    Verstandig om zoveel mogelijk thuis te blijven als dat kan, zeker wanneer je je niet fit voelt.
    Beterschap.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar rustig aan Joanne. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart! Super met die hartjes! En doe maar heel rustig aan hoor. Ik voel me prima, maar blijf ook zoveel mogelijk in huis! Zeker niet naar verjaardagen en zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Joanne!
    Blijf maar lekker thuis...en beterschap he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje. Groetjes terug! Lekker rustig aan doen. Doe ik ook. Af en toe wat freubelen en wat poetsen in huis. En ook lekker met hondje wandelen. Buitenlucht is altijd gezond toch?
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel beterschap voor jou. Hopelijk voel je je snel weer iets beter.
    Je hebt wel weer een hele mooie kaart om te showen.
    De hartjes kunnen we allemaal wel gebruiken in deze onzekere tijden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!