vrijdag 6 september 2019

Water


Toen ik de nieuwe uitdaging bij het steelsteekje: 'water op je kaart' zag, moest ik gelijk denken aan een pakketje dat ik heb gekocht met papier en plaatjes met water.

Ik heb een klein borduurtje gebruikt bij het mooie plaatje, dit gemat op zeegroen papier en rondom uitgeknipt. Dit geheel op papier van (rollend) water geplakt.
Nog 2 houten figuurtjes en hij is compleet.

Ik vind het een mooie kaart, maar wel erg somber.
Weet niet zo goed of ik hem alleen kan gebruiken als 'sterkte' kaart?

Fijne weekend toegewenst!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Supermooi en stijlvol. Je kunt hem ook voor een mannenverjaardag gebruiken, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ik prima voor een man, een hele mooie kaart met het borduurtje
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief dat je mij een kaartje stuurde, mooi afgewerkt met een kantje, dankjewel
      Ansx

      Verwijderen
  3. Kan prima als sterkte maar ook voor verjaardag voor een man. Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n kaart is zeker geschikt als sterkte kaart! Mooi hoor. En waarom niet, ik heb vaak van die kaartjes nodig...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er weer snel bij:)
    Mooie kaart!
    Kan voor een man of vrouw die van de Zee houdt,ook prima geschikt als Sterkte kaart hoor.
    Mooi subtiel borduurtje erop. Heb je weer leuk gedaan!
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 16!
    Fijn weekend verder, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Joanne, kan zeker prima als sterktekaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!