vrijdag 16 november 2018

Kerstboom



Deze week ben ik lekker aan de slag geweest voor de kerst. Soms rollen er dan zo een aantal kaarten uit. Dit is er 1 van.

Eerst heb ik het borduurpatroon gemaakt. Vanuit deze basis en kleuren deze kaart gemaakt. Aan de linkerkant een strookje blauw papier met een kerstbal en een paar parels. Rechts een stukje 'houtstructuur' papier en de leuke kerstboomstans.
Ik ben tevreden. Op naar de volgende kerstkaart, ik ben er nog wel druk mee.

Deze kaart laat ik meedoen bij het steelsteekje.

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !!
    Schitterende kleuren voor een kerstkaart
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kleurencombinatie Joanne!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Die stans is ook zo mooi en je borduren ziet er weer strak uit.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bijzondere kleuren voor een kerstkaart en het ziet er heel mooi uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht eerst dat er DP achter de mooie kerstboom zat, maar dat bleek jouw prachtige borduurwerk te zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart is dit. Daar hou ik van om zo je borduurwerk te verwerken op een kaart. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een mooie kerstkaart geworden met een leuk borduurpatroon Joanne.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat een super gave kaart heb je gemaakt Joanne....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een hele mooie Joanne.
    Ook weer zo mooi bij geborduurd en prachtige kleuren gebruikt.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart heb je gemaakt! Ik borduur nooit maar dit vind ik wel heel mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart Joanne, ik vind de kleuren én het borduurwerk erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart. Mooi geborduurd en gecombineerd met de mooie kerstboomstans.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joanne ,
    Mooi hoor en soms wel handig als je ff goede inspiratie hebt hihi.
    Fijn weekend
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart met mooi borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie stans is het en eigenlijk heeft die niet veel meer nodig en dan maak jij er nog een schitterend kaart van ,met borduurpatroon! Knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohh mooi!!!
    Prachtig in elkaar gezette kaart!
    Mooi borduurwerk en de stans erbij vind ik heel bijzonder. Ik hou hier wel van.
    Heel leuk gedaan Joanne!
    Bedankt voor het meedoen bij Steelsteekje Challenge 6!
    Fijne Zondag, liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart,Joanne.Prachtige kerstboom/tekst stans.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!