maandag 2 juli 2018

Vlinder


Dankjulliewel voor de lieve reacties op mijn vorige bericht.
Het is inderdaad best een dingetje om na 3 jaar afscheid te nemen van mijn pupil. Je bouwt zo'n band op. Maar ik ga hem vast nog regelmatig zien.

Vandaag een kaart die al een tijdje in mijn map 'nog te plaatsen' staat.
Een vlinder geborduurd en wat kleur gegeven en verder de leuke tekst. Dit op dp en een paarse kaart. Ik vind hem mooi. 
Borduren op een kaart hoeft niet altijd te betekenen dat je een (3d) plaatje gebruikt. Blijft een uitdaging om elke keer weer iets te bedenken.
Deze kaart doet mee bij het steelsteekje.

Gisteren sprak ik mijn broertje en die had de mooie geslaagd kaart nog niet ontvangen....daar kan ik zo van balen! Het adres klopte, voldoende gefrankeerd... maar helaas... balen!

Fijne dag en tot blogs!
groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Prachtige vlinder Joanne, echt de blikvanger én een mooie tekst.
    Jammer dat je kaart niet bezorgd is,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart met die prachtig geborduurde vlinder.
    Knap gedaan Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vlinder heb je geborduurd, Joanne en er een mooie kaart mee gemaakt.
    Balen dat je kaart nog niet bij je broer gezorgd is. Misschien morgen wel?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met vlinder en tekst. Dat is zeker balen dT je kaart nog niet is aangekomen. Hopelijk komt hij morgen alsnog.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vlinder heb je geborduurd Joanne.....wat een leuke
    kaart! Jammer dat de kaart van je broer nog niet is aangekomen......je weet het maar nooit met de post!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje!! En krijg je nu ook een nieuwe pupil toegewezen? Of werkt dat niet zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Joanne ! Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige Vlinderkaart Joanne. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joanne wat een Super mooie vlinder heb je geborduurd!
    Heel bijzonder.
    Mooie tekst ook.
    Bedankt voor je deelname bij Challenge 2 bij Steelsteekje.
    Fijn weekend en liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!