donderdag 19 oktober 2017

kerstkaart met labels


Wat een gezellige tijd heb ik gehad met mijn nichtje. Heerlijk samen aanrommelen.
In de auto zei ze ;'ik houd eigenlijk niet zo van knutselen ' :-S
Nee ze wilde vooral met de hond spelen.
Toch vond ze de diamond painting die ik bij de action had gekocht voor haar wel erg leuk!
Ik ben zelf nergens aan toe gekomen. Nu lekker uitrusten.

Deze kerstkaart is al een tijd klaar. Het was heel leuk om die labels te borduren. Maar ik vond een kaart ermee maken best lastig. Ik ga ze zeker nog eens borduren, maar dan zal de kaart ermee wel heel anders worden.


Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart !!
    De labels zijn echt leuk
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met mooie geborduurde labels....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn dit mooie, leuke labeltjes voor op je kaart.
    Gaaf gemaakt Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart,Joanne.De labeltjes zijn prachtig geborduurd.Super gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke labeltjes Joanne...en ik vind dat je ze mooi verwerkt hebt.
    Fijn dat je nichtje zo genoten heeft (vooral van de hond).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wa een leuke labeltjes heb je gemaakt. En de kaarten zijn erg mooi geworden. Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad met je nichtje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je geborduurde labeltjes prachtig, mooie kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kerstkaartje Joanne..prachtig met die geborduurde tagjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met deze geborduurde labels.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie!!! Joanne, wat heb je dit onwijs leuk gemaakt zeg.
    Ik ben er gewoon helemaal sprakeloos van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart is ontzettend leuk! Die labeltjes zijn schattig met zo'n klein borduurwerkje erop. EN ja, dat je zelf nergens aan toe kwam kan ik me indenken hoor. Maar wel leuk dat je nichtje zo genoten heeft!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart 👍
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en mooi gedaan met de labels, knap!
    leuk dat je met haar aan het diamond painting bent gegaan. En heeft zij het af kunnen krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!