woensdag 16 augustus 2017

Hoera


Deze kaart staat nog steeds bij mijn zusje op de kast. Gemaakt ter ere van haar 30ste verjaardag in juni.
Toen ik deze letters en later de cijfers zag wilde ik ze heeeel graag hebben.
Vooral de nichtjes en neefjes vinden het heel leuk als ze hun eigen naam krijgen.

Het is even een beetje stil van mijn kant. Maandag een dagje dierentuin gehad met mijn zus, zwager en kinderen en nu komen er 2 nichtjes logeren. Dus daar zit al mijn energie in.
Maar ik kom volgende week zeker weer langs.

Fijne dag(en) en tot blogs!

groetjes, Joanne

9 opmerkingen:

  1. Geniet van de komende dagen net zoals ik nu geniet van je unieke kaart! Heel mooi gemaakt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je voor je zus gemaakt. Nog van harte gefeliciteerd.
    Geniet van je dagen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je voor je zus gemaakt, ik hoop dat het bij jullie net zo'n heerlijk weer is, als wij nu hebben.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Joanne.....ik moet er ook nog mee aan de slag voor alle 6 de kleinkinderen!
    Fijne dagen met de kinderen,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan zo Joanne, prachtig van kleur.
    Veel plezier met je nichtjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je zus, zo leuk als het na zo'n tijd nog op de kast staat. Veel plezier met je nichtjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan en super persoonlijk natuurlijk! Gezellige dagen met je nichtjes.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met naam heb je gemaakt! Super. En ja, logeerpartijtjes kosten energie! Maar geniet er vooral van!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!