maandag 24 april 2017

zoete kaart


Het is vakantie! 
Heerlijk even een week samen, helaas wel veel verplichte en minder leuke dingen, maar we maken er wel wat van.

Vandaag deze leuke kaart n.a.v. de liftchallenge bij knutsels en kadootjes.
zo leuk deze kleine stempeltjes, je kunt er een verhaaltje mee maken zie maar: 'he hallo, hier ben ik, even een dansje voor jou want ik heb een brief voor jou' . hihi.
Ik heb ook een mannenversie gemaakt, komt de volgende keer!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne



16 opmerkingen:

  1. Bereleukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Joanne ! Erg leuk je verhaaltje !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt Joanne.
    Echt zoete kleuren heb je gebruikt.
    Geniet van je vakantie.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Joanne, mooie zachte kleurtinten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat schattig! Inderdaad een klein verhaaltje op een hele leuke manier.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lift heb je gemaakt Joanne,
    mijn man heeft nu ook een weekje vrij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie lift Joanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne, wat een enige en lieve kaart heb je gemaakt! Zo mooi in dat roze en met de lieve beertjes. Fijne vakantie. Verplichtingen zijn jammer, maar ik hoop toch dat jullie genieten.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje. Deze beertjes blijven ozo leuk!!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joanne,

    Wat een superlief kaartje heb je gemaakt .
    En ik heb ook een weekje vrij dus je raadt wel wat ik aan het doen ben .
    Fijne vrije daagjes en tot de volgende keer
    Liefs e Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit beren kaartje is echt zo zoet als honing.
    Helemaal leuk!!!
    Geniet lekker van je vakantie (ondanks de minder leuke verplichtingen).

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart,Joanne met deze lieve beertjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo schattig met die beertjes; wat een prachtig kaartje. Ik hoop dat jullie ondanks de verplichtingen die minder leuk zijn ook samen even genieten! Groetjes, Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele lieve kaart met de schattige beertjes, mooi geworden. Ook je reminderkaart is leuk met de grappige digi. Hopelijk toch ook een beetje tijd om te genieten tussen de wat minder leuke dingen in.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gelift!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!