zondag 26 maart 2017

boom met bloesem


Toen ik vanmorgen de gordijnen open deed, dacht ik gelijk aan deze kaart.
Wij wonen aan een fietspad en aan beide kanten staan er aan de hele straat en de straat erachter prunus-bomen. Rond deze tijd komt daar bloesem uit. Al de hele week kijk ik naar de knoppen of ik al wat zie. Eerst zie je dan iets wits komen en sinds gisteren zie je de eerste echte bloesem eruit komen. Dus dat beloofd een hele mooie straat de komende week/weken.

Het patroon van deze boom is van Linzoos. Ik heb er nu een voorjaarsboom van gemaakt met bloemen. Maar ook voor de andere seizoenen kun je hem gebruiken.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

14 opmerkingen:

  1. Wat is dit schitterend gemaakt Joanne! Ja, in onze tuin bloeien ook een roze en 3 witte bomen. Zo mooi om te zien!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!
    Fijne dag!
    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart ! Ik kan ook zo genieten van mooie lentebloesems !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige boom, Joanne.Fijne zondag.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorjaarsboom Joanne....ik probeer iedere dag een wandeling te maken en zie dan iedere dag de natuur verder ontluiken...heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,
    mooie boom heb je geborduurd, leuke bloesem heb je gebruikt..hier komt ook alles in bloei zó mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om zo de lente op je kaart te verwerken Joanne. Een mooie boom met die "schitterende" bloesem.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi borduurpatroontje! Ik kan ook zo genieten van de natuur die in bloei komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig de mooi geborduurde boom Joanne...en zeker die mooie glinsterende bloemen erin maken hem heel sprankelend...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi lentekaartje & leuk borduurpatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig. En ik kan me het helemaal voorstellen hoe dat er uit moet zien die bloeiende bomen. Schitterend!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joanne wat een leuke gedachte heb je bij deze kaart. Ik vind de boom prachtig gemaakt. Leuke met de bloemetjes erop ..mooi patroon. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!