woensdag 16 september 2015

minder creatief


Bedankt voor jullie leuke en positieve reacties! Erg leuk!

Eigenlijk wilde ik een andere kaart plaatsen, maar daar heb ik nog geen foto van gemaakt en met dit grijze weer wordt dat toch geen mooie foto.
Daarom een kaart die ik even tussendoor heb gemaakt.
Soms heb ik geen zin om intensief aan het hobbyen te zijn, maar heb ik wel zin om iets te doen. Dan pak ik een hobbyblad en ga domweg zitten knippen, muziekje aan, beetje nadenken... En dan eens in de zoveel tijd pak ik de bak met uitgeknipte spullen en maak een hele serie kaarten achter elkaar. Deze kaart had nog even wat meer tijd nodig door het stikrandje. Ik probeer er altijd wel iets van mezelf in te leggen.
En het resultaat iets leuk toch, ook al is het wat minder creatief?

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Bloemetjes doen het altijd goed!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is zeker een leuke kaart.
    Zo af en toe lekker een kaartje uit een boek maken is heerlijk om te doen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jazeker is het een leuke kaart Joanne........lekker fleurig met het boeket bloemen.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het plaatje is erg leuk Joanne,
    mooie,frisse kaart heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart hoor en die hieronder is echt een plaatje!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is weer helemaal leuk,Joanne.Mooi lintje en super leuk stikrandje.

    Groetjes,Joanne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. PRACHTIG kaartje Joanne...mooie details erop en zeker het mandje met die prachtige roosjes is super leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel makkelijk en je hebt zo een kaart. Is ook wel eens fijn tussen door!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet kunnen toch...is ook lekker met je hobby bezig zijn Joanne en je houdt er leuke kaarten aan over zoals deze. Een beetje van jezelf en een beetje van...;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou ook zo graag wat meer tijd willen hebben voor mijn kaartjes maken Joanne, maar het oppassen vreet energie, nu ben ik eigenlijk ook te moe, maar ik vind het leuk om berichtjes te krijgen en diegene die ik zelf volg ook natuurlijk.
    Jij kan je goed vermaken met je hobbybladen, je kaart is héél erg leuk geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje Joanne, je kaartjes hieronder zijn ook erg mooi gemaakt!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Mooi die kleuren combinatie.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er is helemaal niets mis met deze kaartjes hoor.
    Van deze hobbybladen heb ik er nog zó veel op voorraad... Het is zonde om ze weg te gooien. Dus zo af en toe, al ik zin heb om te freubelen, maar even geen inspiratie heb, dan pak ik zo'n boekje erbij en dan ga ik even lekker no nonsens freubelen.
    Super leuk dat je er toch nog een eigen touch aan hebt gegeven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!