maandag 6 juli 2015

kaarten als cadeau (1)


Dit is de voorkant van een doos die ik gepimpt heb.
Omdat ik de laatste tijd niet zoveel inspiratie heb/had en ook niet zoveel zin had om inspiratie te gaan zoeken ben ik veel aan het knippen geweest in een hobbyblad.
Dat materiaal gebruik ik dan als basis en daar voeg ik mijn eigen ding aan toe.
Deze manier van kaarten maken snel en daarom had ik binnen korte tijd een stapel kaarten klaar.
Daarom deze doos gepimpt waar ik de kaarten in doe en die cadeau hoop te geven aan iemand.

Hieronder een aantal van de kaarten die in de doos zitten:





Volgende week zal ik de rest laten zien!

groetjes,
Joanne

7 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    wat een goed idee! Een leuke doos voor de voorraad kaartjes.
    Ik heb ooit en doosje gekregen van en kleuter toen ik afscheid nam van school. Die doos heb ik voor de voorraad , hoewel ik die bijna niet heb.
    Gelukkig wel een paar, want het is super makkelijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gepimpte doos,Joanne. Superleuke serie kaarten.Het was ook een beetje warm om kaartjes te maken :)

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Nou geweldig die doos,
    want je hebt er mooie kaarten mee gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Joanne....een prachtig cadeau!
    De kaartjes zijn heel erg leuk.....en heel verschillend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker ijverig, mooi hoor!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je doos is schitterend geworden Joanne...net zoals je kaartjes ...die zijn ook prachtig allemaal...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn toch de allermooiste cadeautjes! geweldig een doos vol zelfgemaakte kaarten. Ik vind ze top!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!