dinsdag 25 november 2014

terug van weggeweest

Hallo lieve allemaal,

Dat is een lange tijd terug!
Ten eerste wil ik de mensen bedanken die mij een kaart hebben gestuurd in de tijd dat ik in 'de herberg' was. Wat een leuke verrassing!

Uiteindelijk ben ik 8 weken van huis geweest. Een hele zware tijd.
Ook nu gaat het helaas nog niet goed en ben ik nog helemaal aan huis gebonden.
Ik ben weer een beetje aan het proberen om wat creatief bezig te zijn.

Deze sjaal heb ik in mijn tijd in 'de herberg' gehaakt:


Leuk hè die kleurtjes?? Die zaten allemaal op 1 bol!

Ik hoop vanaf nu weer terug te komen als blogger en jullie ook weer te volgen!

Hopelijk tot snel!

groetjes,
Joanne


6 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent! Ik wens je het beste toe en hoop dat het je lukt om weer eens wat creatiefs te laten zien. Deze sjaal is prachtig en kleurrijk.Groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer thuis bent Joanne de sjaal die je hebt gehaakt is werkelijk schitterend!!
    Ook ik wens je alle goeds toe.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is natuurlijk alleen maar thuis het fijnste maar ja soms kan het niet anders.
    Fijn dat je weer thuis bent en ik hoop dat je toch weer de positieve kant opgaat.
    Sterkte ermee en fijn dat je weer "terug" bent.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat moet het heerlijk zijn om weer thuis te zijn. Je hebt nog een weg te gaan maar ik hoop dat het de goede kant op gaat. Doe kalm aan; je hebt tijd nodig en bloggen kan altijd nog. Je sjaal is prachtig!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Joanne,
    fijn dat je de draad letterlijk en figuurlijk weer oppakt ;-) Je sjaal is supervrolijk. Hopelijk voel je jezelf over een poosje net als deze sjaal. Ik heb veel aan je gedacht, maar nog geen kaartje kunnen maken. Je weet dat ik die altijd maak naar de persoon. Daar was ik nog niet aan toe gekomen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joanne,

    Wat fijn dat je weer thuis bent, ik wil je het beste toewensen rustig aan en leuk om te zien dat je toch nog creatief bezig bent geweest een leuke sjaal lekker fleurig.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!