maandag 1 september 2014

vrolijk cadeautje



Vandaag weer eens even iets anders dan een kaart.
Ik ben van de zelfgemaakte cadeautjes weggeven. Heerlijk om speciaal voor iemand iets te maken!

Dit keer ben ik bezig geweest om een kaars op te pimpen!
Een paar bomen met blaadjes en de hertjes uitgestanst. De bloemen gemaakt met een pons. Onderaan nog een kantje en hij kon om de kaars.
Toen hij eenmaal om de kaars heen zat, vond ik het tussen de hertjes een beetje kaal, dus heb ik daar nog een extra boom geplakt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Deze week wordt het heerlijk weer en dat betekent dat ik eindelijk met iets aan de slag ga wat ik door de rommel niet in huis wil doen. rara, wat is dat??

Fijne week en tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. wat ziet je gepimpte kaars er leuk uit, benieuwd naar je klus, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Joanne...super je opgepimpte kaars....
    en succes met het klussen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, de kaarsentijd breekt weer aan dus altijd welkom. Je maakt me wel nieuwsgierig hoor..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk gedaan Joanne.....zo ziet een kaars er opeens super leuk uit!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en persoonlijk!
    Lief
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, ik vind de uitwerking heel erg gaaf ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om te maken & leuk om te geven. Super leuk gemaakt.
    Ben wel heel benieuwd naar wat er zo veel rommel geeft dat je het buiten moet gaan doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet dit er leuk uit Joanne! Bijna zonde om op te gaan branden. Deze zal vast een tijdje zo in een kamer blijven staan, denk ik....Enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Joanne, zo ziet een kaars er wel héél anders en prachtig uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!