vrijdag 22 augustus 2014

dagje hobbykamer...


Bedankt voor alle reacties op mijn strand/vakantie kaart! Leuk dat jullie er zo positief over zijn.

Vanmorgen (na het poetsen van de badkamer) was ik er helemaal klaar voor om gezellig een dagje op mijn hobbykamer te zitten.
Gisteren kwamen de leuke spullen die ik van GerJanne heb gekregen.
Maar ik wilde eerst met deze kaart aan de slag... Toen ik het borduurpatroon wilde gaan prikken kon ik nergens mijn prikpennen vinden. Met een naald gaat het ook wel, maar dat is wat onhandig. En als er iets weg is, dan wil ik dat toch echt wel weer terugvinden.
Dus na deze kaart begonnen met zoeken en gelijk alles maar opruimen. En toen was het al weer eind van de middag. Dus een dagje op mijn hobbykamer dat klopt, maar het was geen ontspannen dagje ;-).
O ja, de prikpennen zijn weer terug hoor!

Deze kaart is voor de challenge van kaartjes-inspiratie-challenges-blog waar een kaart in blauw/geel en goud wordt gevraagd. Volgens mij spreekt hij wel voor zich. Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden?!

Fijn weekend!

groetjes, 
Joanne

11 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart, heel mooi gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    Wat een mooie kleurencombinatie, je kaartje is heel erg mooi !!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    altijd fijn als je zeker weet dat iets aan komt, maar dat kon in jouw geval natuurlijk niet missen!
    Je kaart is erg mooi. Dat plaatje! Mijn ouders hadden een Anton Pieck verjaardgaskalender. Daar stond deze ook op.
    Heel sfeervol!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. grrr....verwijder ik d ereactie omdat er twee rare typfouten in stonden, herplaats ik hem zie ik dat mijn ouders een heel vreemde verjaardagskalender hadden....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi joane. Wat een leuke kaart. Zeker met de spullen die je hebt gebruikt. Bedankt vor het meedoen met de uitdaging bij KIC. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kleurige kaart Joanne....ziet er goed uit!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, Joanne!! Gelukkig zijn de prikpennen weer terecht en je kamer is meteen weer opgeruimd..

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, nu zie ik je kaartje ook op het blog van KIC.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joanne!

    Heel erg mooi vooral met dat borduren!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    En hoop dat je strakjes ook meedoet met onze volgende challenge!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!