vrijdag 13 december 2013

het duurde even.....100ste bericht!


Wat heeft het lang geduurd voordat ik eindelijk mijn 100ste blogbericht kon schrijven.
Ik heb een zware griep en keelontsteking gehad en ben nu weer een beetje op de been (nou ja, op de bank). Wat doet dat veel met je lijf als je goed ziek bent.
Hopelijk ga ik nu echt opknappen en ben ik over een week weer helemaal de oude, dan gaat de kerstvakantie natuurlijk beginnen!

De basis van deze kaart is blauw papier met daarop een leuk designpapier met wolkjes. De koeien zijn stempels, deze verhoogd opgeplakt. In het midden nog een strookje blauw papier met het woord 'koeiendag' en zilveren streepjes.
Ik vind het een gezellig kaartje geworden! Jullie ook?

Fijn (knutsel) weekend!

Groetjes,
Joanne

6 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne, ik vind dit een loei goeie kaart, erg leuke stempel! 100 berichten alweer, ik weet nog dat je net begon met je blog, zeker geen spijt van? Groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 100e bericht !
    Knap maar weer lekker helemaal op,
    je kaartje is wel weer heel mooii.
    Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat je ziek bent Joanne, heel veel beterschap, hoop dat je snel weer de oude bent. Gefeliciteerd met je 100ste bericht en hij is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke koeien zitten erop! grappige tekst.
    mooi geheel! en beterschap Joanne. hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je.
    fijne zondag.
    en gefeliciteerd met je honderdste bericht!
    groetjes
    p.s hou mijn blog in de gaten.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Joanne, ik vind het ongelofelijk dat je alweer je 100e berichtje schrijft! Betekent dat je dus heel veel hebt gemaakt. En je hebt er vast en zeker geen spijt van??
    Ik hoop dat je snel opknapt. Beterschap!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!