maandag 30 september 2013

bloemschikken met pincet



Ja, echt waar! Dit is bloemschikken met pincet!
Het vaasje is van glas, heb ik op een hobbybeurs gekocht en daar moest natuurlijk een fleurige bos bloemen in.
Ik heb deze kaart gemaakt met 2 verschillende ponsen, op die manier kun je verschillende bloemen maken.
Op blauw en geel papier geplakt en er is weer een kubus opgevrolijkt!

Met deze creatie wil ik meedoen aan de challenge bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog. Waar dit keer alles mag!

Fijne dag!

Groetjes,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    Wat een leuke bloemenvaas, is het een half vaasje ??? super zeg, wat mooi gedaan een echt herfstboeket..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow echt schitterend gedaan zeg! Dat ziet er vrolijk en gezellig uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat schitterend gedaan Joanne!!! Echt een blikvanger voor in je huis.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie en prachtige kleuren super!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Joanne,
    toen ik met Nelleke o de beurs in Zwolle was zag ik de mevrouw ook met die halve glaasjes zitten. Wat een leuke voorbeelden had ze. Maar wat jij gemaakt hebt is echt super!! Zo gaaf dat bloemstukje in het vaasje!!
    Knap hoor en het staat mooi tegen de blauwe achterwand.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow zeer kunstig zeg!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ONTZETTEND leuk gedaan Joanne!
    Het lijkt net echt en het staat daar heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creatief kunstwerkje heb je ervan gemaakt, echt super hoor!
    Ik vraag me alleen af hoe je zoiets verstuurd?

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat schitterend gemaakt Joanne, ik vind het prachtig.
    Lies van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat prachtig gedaan, Joanne!! En wat een werk moet dat geweest zijn!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Wat super gedaan....dat is wel iets voor mij. Deze gaan niet dood....ik vergeet altijd bloemen water te geven :-(
    Leuk dat je meedoet aan de Challenge van KIC.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart. Heel leuk gedaan met het vaasje met bloemetjes erin.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joanne

    Wat een bijzonder mooi kaartje! Echt heel erg leuk!!

    Dank je wel voor je bijdrage bij KIC!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!