maandag 18 maart 2013

blauw-geel



Deze kaart is gemaakt naar aanleiding van de schetsuitdaging van Bij oma Dee.
Het is elke keer toch een uitdaging om zo'n schets eigen te maken en daar een mooie kaart van te maken.
De basis is een lichtblauwe kaart. Daarop designpapier, een strook geel papier en een vierkant met afgeronde hoeken lichtgeel.
Met een pons heb ik een ovaal gemaakt en de creaties daarop is weer gemaakt met 1 pons, waarbij ik bloemblaadjes uitknip of het afval wat overblijft in 3d-kit steek.
Om de kaart af te maken een paar bloemetjes.

De reacties van mijn man op deze kaart was;'maar dat is helemaal jou stijl niet!'
Tja, soms is het een uitdaging om eens iets anders te proberen en even geen 'Joanne'kaartje te maken.

Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties.
Elke keer is het weer leuk om reacties te lezen en soms groei ik gewoon een beetje van al die complimenten.

Fijne dag!

Lieve Groet,
Joanne

16 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerkje Joanne! Ontzettend mooi gedaan. Het is leuk om af en toe iets anders te proberen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    wat leuk is dit! Je bent wel heel creatief als je iets ziet in afval/restjes van je papier. Vind ik super!
    En laat die mannen maar kletsen. Iets anders uitproberen kan zelfs uitgroeiende tot een andere stijl! EN misschien heb jij straks wel heel veel stijlen: veelzijdig! En dat zie ik er best van komen nu ik je van het begin af volg!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toeval Joanne .. Heb mijn kaartje net ook op mijn blog gezet met de zelfde sketch natuurlijk helemaal anders kun je zien wat er voor variatie mogelijk zijn.. Je kaartje is erg leuk geworden!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Joanne,
    Wat heb je de sketch leuk uitgewerkt, super gedaan..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Verschillende stijlen is ook gewoon erg mooi,
    ik vind je kaartje echt super gemaakt, toppertje ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Joanne, wat een leuke, originele kaart, daar heb je wel een precisiewerkje van gemaakt met die pons, dat is mij nog nooit gelukt. Het leuke van een uitdaging is dat het ook echt een uitdaging is, zo probeer je vanzelf eens iets anders, succes met de challenge, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne

    Wat een prachtige kaart, ik vind je ovaal erg mooi erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Sketch heb je mooi uitgewerkt en wat heb je het leuk gedaan met de pons. Ik vind verschillende stijlen ook leuk om mee te werken. Weer eens wat anders.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is prachtig. Wat heb je hem mooi geponst! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sketch zag ik net ook, hij is helemaal leuk en lieve kleurtjes heb je gebruikt. Prachtige zelfgemaakte bloemetjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem prachtig geworden Joanne, het is je super gelukt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit heb je prachtig gedaan! Een knappe kaart hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurtjes en knap ponswerk heb je gebruikt Joanne.Leuke uitwerking van de sketch,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje!! Leuke kleurencombi!! En wat een mooi ponswerk!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt Joanne, dat je man het niet je stijl vind , ja dat weet ik nog niet goed, want ik volg je nog maar kort.
    Ik vind deze kaart héél mooi.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joanna,

    Wat een leuke en fleurige kaart echt een lente kaart.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!