dinsdag 15 januari 2013

Een sterkte kaart


Deze kaart is voor mijn oma, zij maakt een verdrietige tijd door.
Het is een blauwe kaart met daarop een witte die afgerond is met een billenpons.
Het borduurpatroon komt uit hobbyjournaal en is een beetje aangepast. Het bestaat uit 3 verschillende borduursteken: steel-, kruis- en waaiersteek. Nog een plaatje en klaar is hij.
Ik vind het wel een stijlvolkaartje.

Hebben jullie dat ook dat de kaarten die je stuurt niet weggegooid worden?
Op veel plekken waar ik kom zie ik mijn kaartjes weer. Leuk om te zien dat het gewaardeerd wordt en mensen er van genieten!

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje Joanne. Dat zal je oma vast en zeker erg waarderen!
    Mijn kaarten worden ook door verschillende ontvangers heel goed bewaard! Dat vind ik fijn, want deze mensen waarderen het echt!
    Groetjes,
    GerJanne

    p.s.
    Je kunt bij Instellingen de woordverificatie uitzetten. Niet dat jij die aangezet hebt, maar dat is standaard bij Blogger. Dat is een goede tip, want bij sommige challenges is dat bijna een voorwaarde en veel volgers vinden het te lastig en worden dan geen volger, of laten geen reacties meer achter....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben je volgende volger hoor! Via GerJanne lukte het mij nu wel bij jou te komen.
    Ik ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne

    Via GerJanne ben ik bij je op bezoek en ik denk dat er nog velen zullen volgen.
    Dit is een heel mooi kaartje en ik ben benieuwd naar je volgende creatie.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. via Gerjanne las ik dat je een blog gestart ben....en kan ik nu ook reageren. bij de vorige kon ik wel wat zien maar verder niet. ik wilde ook geen abonnee worden omdat 1 blog wel genoeg is, hihi.
    je kaarten zijn erg leuk, dit kaartje heeft een hele mooie borduurpatroontje. erg mooi!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!