donderdag 29 november 2018

konijntjes in het bos


Dit zal de laatste post in november zijn....wat gaat de tijd snel!!
Ik heb het helemaal voor elkaar met de kerstkaarten. Vorige week zaterdag ben ik met een groepje mensen van de kerk een ochtend gezelligheid gaan brengen op reactiveringscentrum de klimop hier in Harderwijk. Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om de mensen een kerstkaart te laten maken als ze daar zin in hadden. Dus ik had alles helemaal voorbereid. Maar het liep allemaal wat anders waardoor ik ze dus zelf kon maken. Omdat alles al voorbereid was had ik in 2 uur 20 kaarten klaar.

Met deze kaart alleen ben ik wel 2 uur bezig denk ik, hahaha.
Een kaart met een borduurtje. Verder spreekt hij denk ik wel voor zich.

Ik geniet elke keer van jullie prachtige kaarten en ideeën en lees de reacties die jullie geven met veel plezier. Dankjulliewel.

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

dinsdag 27 november 2018

Nieuwe digi van Dora


Vandaag een kaart met deze super leuke nieuwe digi van Dora.
De digi heet 'Pinguin met de slee'.

Zie ze gaan.... De pinguin zit lekker lui op de slee en moedigt de hond en vogels aan om harder te gaan.
Ik heb de digi ingekleurd met derwent potloden. Ik vond het best lastig de digi te verwerken op een kaart, ik heb verschillende dingen geprobeerd. Uiteindelijk was een rustige kaart toch het leukste.
Ik heb voor deze kaart het volgende gebruikt: wit papier, dp met sterren, goud glitter papier, een sterren randstans, een stans achter de digi en een rode veter.

Ik ben tevreden. Wat vinden jullie ervan?

Ga ook eens kijken op het blog van Dora daar komen vandaag meer voorbeelden op met tekeningen van Dora en vindt je ook haar digi's.

Fijne dag en tot blogs!
groetjes,
Joanne

zondag 25 november 2018

vliegtuig


Dankjulliewel voor de leuke reacties. Altijd weer fijn om te lezen.
Ik zag de nieuwe challenge bij knutsels en kadootjes en moest gelijk aan deze kaart denken die ik jullie nog niet heb laten zien.

Stoer dp met daarop een mooi plaatje van een vliegtuig gemat op rood papier.
Nog een paar kleine rode accenten en ik vind hem perfect voor een stoere (jonge)man.

Fijne avond!

groetjes,
Joanne

vrijdag 23 november 2018

kerstkaart


Vandaag weer een kerstkaart!
Door omstandigheden wordt hier niet zoveel geknutseld, maar als ik iets maak dan is het voor een DT of een kerstkaart. Ze moeten toch al zo op de post.

De basis van deze kaart is blauw papier, daarop dp. Het borduursel heb ik uitgeknipt en iets extra's gegeven met een strikje en parels. Hierop blauw papier waarop ik zilverpoeder heb gedaan. Met daarop een houten hart met hert.
Weer een kerstkaart klaar!!!

Fijne dag/weekend! 

groetjes,
Joanne

woensdag 21 november 2018

laatste reminder Cheerful sketches


Wat een leukerd is dit he?
De digi van paper-nest-dolls vind ik zo leuk. Hij wil alleen niet helemaal scherp op de foto ;-).
Ik heb er leuke papiertjes bij gezocht. De strook rood en de stansen heb ik gemaakt van heel dun vilt. 

Dit is de laatste reminder van de november challenge bij cheerful sketches, jullie hebben nog een week om mee te doen.

Groetjes,
Joanne

vrijdag 16 november 2018

Kerstboom



Deze week ben ik lekker aan de slag geweest voor de kerst. Soms rollen er dan zo een aantal kaarten uit. Dit is er 1 van.

Eerst heb ik het borduurpatroon gemaakt. Vanuit deze basis en kleuren deze kaart gemaakt. Aan de linkerkant een strookje blauw papier met een kerstbal en een paar parels. Rechts een stukje 'houtstructuur' papier en de leuke kerstboomstans.
Ik ben tevreden. Op naar de volgende kerstkaart, ik ben er nog wel druk mee.

Deze kaart laat ik meedoen bij het steelsteekje.

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

woensdag 14 november 2018

Reminder Cheerful sketches

Herkennen jullie de sketch? Ik hoop het want dat betekend dat je het blog cheerful sketches volgt. Elke maand komt er een nieuwe sketch waarmee je een kaart kunt maken, dit is de sketch van november.
Als DT'er mocht ik aan de slag gaan met deze digi van ' a day for daisies',


Een leuke digi om mee te werken. Ik heb de vogels allemaal een andere kleur gegeven. Wat dp bij elkaar gezocht. Achter de cirkel met de digi een paar dunne veertjes en met houten letters het woord 'bird'.

Wij zouden het als DT heel leuk vinden als jullie deze uitdaging van cheerful sketches (weer) aangaan!

Fijne dag!

groetjes,
Joanne